Po úspěšné lednové mikrokonferenci o placeném obsahu jsme dnes v Praze uspořádali další oborovou akci. Ta se tematicky zaměřila na sociální síť Instagram.
- Jak mít na Instagramu úspěšný profil.
- Jak Instagram využít k marketingu.
- Případové studie úspěšných kampaní.
Ukázali jsme dnes v moderním prostředí hudebního baru La Loca ve stylové budově Mosaic House v centru Prahy.
MIKROKONFERENCE INSTAGRAM V ČESKU. MARKETING OBRAZEM
Kdy: středa 9. 4., 9.30-13.00
Kde: La Loca v Mosaic House, Odborů 4, Praha 1
PROGRAM
- Josef Šlerka, ředitel Social Insider a vedoucí Studia nových médií Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, nejdřív přiblíží, jakou zatím zanechal Instagram v Česku.
- Alžběta Jungrová se podívá na Instagram odbornýma očima profesionální fotografky a přijde s tipy, jak přítomnost na této síti pojmout řemeslně.
- Tomas Votruba z digitální agentury TL5 s týmem poradí, jak s Instagramem naložit v marketingové praxi a jak ho prodat klientům do marketingového mixu. A přidá čerstvé příklady tuzemských kampaní.
- Michaela Losekoot z internetového knihkupectví Martinus.cz nabídne návod, jak může Instagram pomoci firmám, jak jej skloubit s jinými sociálními sítěmi a přednese jednu ze studií konkrétního využití Instagramu.
- Tino Hrnčiar, který stojí třeba za projekty Life is Porno nebo Forbidden Taste pop-up, ukáže, jak je možné pomocí Instagramu vtáhnout fanoušky přímo do života značky.
Akci jsme uspořádali s Kateřinou Borovanskou z agentury Freya, v rámci úvodního ročníku cen pro firemní publikace Fénix content marketing. Médiář.cz byl obsahovým a mediálním partnerem akce.
Prezentace
Josef Šlerka
Tomáš Votruba
Michaela Losekoot
Tino Hrnčiar

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
