Prohlédněte si prezentace z první české konference o Instagramu

Obsahové i marketingové postupy na obrázkové sociální síti jsme ukázali 9. dubna v pražském Mosaic House.

Akce proběhne v oblíbeném hudebním baru La Loca v centru Prahy

Akce proběhne v oblíbeném hudebním baru La Loca v centru Prahy

Po úspěšné lednové mikrokonferenci o placeném obsahu jsme dnes v Praze uspořádali další oborovou akci. Ta se tematicky zaměřila na sociální síť Instagram.

  • Jak mít na Instagramu úspěšný profil.
  • Jak Instagram využít k marketingu.
  • Případové studie úspěšných kampaní.

Ukázali jsme dnes v moderním prostředí hudebního baru La Loca ve stylové budově Mosaic House v centru Prahy.

MIKROKONFERENCE INSTAGRAM V ČESKU. MARKETING OBRAZEM

Kdy: středa 9. 4., 9.30-13.00
Kde: La Loca v Mosaic House, Odborů 4, Praha 1

PROGRAM

  • Josef Šlerka, ředitel Social Insider a vedoucí Studia nových médií Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, nejdřív přiblíží, jakou zatím zanechal Instagram v Česku.
  • Alžběta Jungrová se podívá na Instagram odbornýma očima profesionální fotografky a přijde s tipy, jak přítomnost na této síti pojmout řemeslně.
  • Tomas Votrubadigitální agentury TL5 s týmem poradí, jak s Instagramem naložit v marketingové praxi a jak ho prodat klientům do marketingového mixu. A přidá čerstvé příklady tuzemských kampaní.
  • Michaela Losekoot z internetového knihkupectví Martinus.cz nabídne návod, jak může Instagram pomoci firmám, jak jej skloubit s jinými sociálními sítěmi a přednese jednu ze studií konkrétního využití Instagramu.
  • Tino Hrnčiar, který stojí třeba za projekty Life is Porno nebo Forbidden Taste pop-up, ukáže, jak je možné pomocí Instagramu vtáhnout fanoušky přímo do života značky.

Akci jsme uspořádali s Kateřinou Borovanskou z agentury Freya, v rámci úvodního ročníku cen pro firemní publikace Fénix content marketing. Médiář.cz byl obsahovým a mediálním partnerem akce.

Prezentace

Josef Šlerka

Tomáš Votruba

Michaela Losekoot

instagram.com/tisicepribehu

Tino Hrnčiar