Po úspěšné lednové mikrokonferenci o placeném obsahu jsme dnes v Praze uspořádali další oborovou akci. Ta se tematicky zaměřila na sociální síť Instagram.
- Jak mít na Instagramu úspěšný profil.
- Jak Instagram využít k marketingu.
- Případové studie úspěšných kampaní.
Ukázali jsme dnes v moderním prostředí hudebního baru La Loca ve stylové budově Mosaic House v centru Prahy.
MIKROKONFERENCE INSTAGRAM V ČESKU. MARKETING OBRAZEM
Kdy: středa 9. 4., 9.30-13.00
Kde: La Loca v Mosaic House, Odborů 4, Praha 1
PROGRAM
- Josef Šlerka, ředitel Social Insider a vedoucí Studia nových médií Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, nejdřív přiblíží, jakou zatím zanechal Instagram v Česku.
- Alžběta Jungrová se podívá na Instagram odbornýma očima profesionální fotografky a přijde s tipy, jak přítomnost na této síti pojmout řemeslně.
- Tomas Votruba z digitální agentury TL5 s týmem poradí, jak s Instagramem naložit v marketingové praxi a jak ho prodat klientům do marketingového mixu. A přidá čerstvé příklady tuzemských kampaní.
- Michaela Losekoot z internetového knihkupectví Martinus.cz nabídne návod, jak může Instagram pomoci firmám, jak jej skloubit s jinými sociálními sítěmi a přednese jednu ze studií konkrétního využití Instagramu.
- Tino Hrnčiar, který stojí třeba za projekty Life is Porno nebo Forbidden Taste pop-up, ukáže, jak je možné pomocí Instagramu vtáhnout fanoušky přímo do života značky.
Akci jsme uspořádali s Kateřinou Borovanskou z agentury Freya, v rámci úvodního ročníku cen pro firemní publikace Fénix content marketing. Médiář.cz byl obsahovým a mediálním partnerem akce.
Prezentace
Josef Šlerka
Tomáš Votruba
Michaela Losekoot
Tino Hrnčiar

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
