
Přehlídku mobilních aplikací AppParade hostí Bio Oko na Praze 7. Foto: Tomáš Pánek
Další přehlídka „domácí tvorby“ v oblasti aplikací pro mobilní telefony a tablety je zase tady. Celkově už čtrnáctá AppParade proběhne v pondělí 24. února 2014 tradičně v Biu Oko na Praze 7, tradičně od 20.30. Přinese opět prezentace nejnovějších děl tuzemských vývojářských studií.
Vývojářům i divákům přinese ceny, díky partnerům IBM, Vodafone a HTC. Divácké hlasování přes SMS zajišťuje Crazy Tomato. Hlasovat půjde i přes aplikace pro iOS, Android a Windows Phone – vytvořilo je studio Pematon.
Coby pořadatelé přehlídku koncipujeme jako setkání předních představitelů nového byznysu v Česku, sestávající z prezentací konkrétních děl.
Přihlášení vývojáři se představí se svými novými aplikacemi. Každý bude mít na popis jedné své vybrané aplikace maximálně 3 minuty.
Hlasováním publikum rozhodne, kterou aplikaci považuje za nejlepší. Jak už se stalo dobrým zvykem, obdarovaný bude vítěz i jeden z hlasujících diváků. A to díky našim partnerům.
CO VÁM NABÍDNOU NAŠI PARTNEŘI
- Mezi partnery je i tento rok společnost IBM, její zástupci budou opět vybírat nejlepší firemní aplikaci, a to ze všech aplikací soutěžících v jediném „pelotonu“.
- Partnerem zůstává i mobilní operátor Vodafone, který ze všech soutěžících aplikací bude opět vybírat Divokou kartu Vodafonu, čímž si aplikace vyslouží komunikační podporu této telekomunikační společnosti. Jedné či jednomu z hlasujících věnuje mobilní telefon. Půjde o model Nokia Lumia 625. Vodafone jako první operátor nabízí aplikaci pro tuto platformu - od Windows Phone 8 výše.
- Mezi partnery vítáme i letos výrobce mobilních telefonů HTC. Mobilním telefonem obdaruje vítězné(ho) vývojáře, výherce diváckého hlasování. Dostane HTC One Max.
PŘIHLÁŠKY
Přihlášky pro vývojáře byly uzavřeny.
Diváci, prosíme vyplňte formulář níže a dejte nám vědět také na Facebooku, děkujeme. Vstup je zdarma.
PŘEDCHOZÍ PŘEHLÍDKY
Můžete se podívat, jak vypadalo předchozích třináct přehlídek. Průběžné informace o AppParade sledujte na Facebooku.

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu
