Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Prima Cool oceněna Zlatým perem za texty předělů a upoutávek

Ocenění Zlaté péro pro Oficínu za Prima Cool

Ocenění Zlaté péro pro Oficínu za Prima Cool

Tematická stanice pro mladší muže Prima Cool a grafické studio Oficina získalo od cechovní organizace Creative Copywriters Club, sdružující reklamní textaře, spisovatele a novináře, cenu Zlaté péro za nejlepší textařský počin.

„Cool v těžké konkurenci - z 15 reklamních textů nominovaných v nejužším výběru – například T-Mobile za reklamu s Bolkem Polívkou nebo Vodafone s mluvícími keckami - vybojoval 1. místo za úžasnou soustavnou textařskou práci při předělech a upoutávkách,“ podotkl předseda klubu Petr Vacek.

Péro je ocenění za nejlepší textařský počin. Do soutěže se nepřihlašují sami tvůrci, nominace je svěřena do rukou přímo publika, veřejnosti. Specifickou cenu může získat reklama, kniha, báseň, píseň nebo cokoliv jiného, co baví, má nápad, vtip a nestojí při zdi.