Televize Prima mění od 26. srpna zaměření svého tematického kanálu Prima Love, dosud určeného ženám. Růžové logo nahradí fialové, nový slogan zní „Prima Love, spojuje nás“ a v hlavním vysílacím čase dojde na premiérové detektivky jako Sherlock Holmes: Jak prosté nebo Sběratelé kostí. Novou podobu dostane i web Prima-love.cz.
„Stále platí, že Prima love je prioritně ženský kanál, rozhodně to ale neznamená, že je výhradně určený ženám, naopak,“ oznámila Prima.
Větší pestrost programu má symbolizovat i škála barev v nových upoutávkách. Ty budou pracovat se slovy, která nejvíc vystihují charakter právě propagovaného pořadu. V každé upoutávce bude dominantní jeden velký titulek vyjadřující emoci. Pokaždé bude mít jinou barvu.
Self promotion stanice má pracovat i s fotografiemi od diváků na stanovená témata. Ti budou moci nahrávat své fotky přes web a oddělení self promotion z nich pak jednou měsíčně ustříhá tematické předěly.