Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Prima Love mění zaměření i styl: bude méně růžová, víc i pro muže

Televize Prima mění od 26. srpna zaměření svého tematického kanálu Prima Love, dosud určeného ženám. Růžové logo nahradí fialové, nový slogan zní „Prima Love, spojuje nás“ a v hlavním vysílacím čase dojde na premiérové detektivky jako Sherlock Holmes: Jak prosté nebo Sběratelé kostí. Novou podobu dostane i web Prima-love.cz.

„Stále platí, že Prima love je prioritně ženský kanál, rozhodně to ale neznamená, že je výhradně určený ženám, naopak,“ oznámila Prima.

Větší pestrost programu má symbolizovat i škála barev v nových upoutávkách. Ty budou pracovat se slovy, která nejvíc vystihují charakter právě propagovaného pořadu. V každé upoutávce bude dominantní jeden velký titulek vyjadřující emoci. Pokaždé bude mít jinou barvu.

Self promotion stanice má pracovat i s fotografiemi od diváků na stanovená témata. Ti budou moci nahrávat své fotky přes web a oddělení self promotion z nich pak jednou měsíčně ustříhá tematické předěly.

Logo Prima Love v nové barvě

Logo Prima Love v nové barvě

Ukázka nového stylu Primy Love

Ukázka nového stylu Primy Love

Ukázka nového stylu Primy Love

Ukázka nového stylu Primy Love

Ukázka nového stylu Primy Love

Ukázka nového stylu Primy Love

Ukázka nového stylu Primy Love

Ukázka nového stylu Primy Love

Programové schéma kanálu Prima Love

Programové schéma kanálu Prima Love