Od soboty 29. srpna večer po zprávách se budou na obrazovce televize Prima objevovat její podzimní identy. Navazují na jarní znělky, které vycházely z jednoduché grafiky à la 60. léta.
Nové sérii dominují černá, červená, oranžová a modrá a opět se v ní představí herci a moderátoři stanice. Identy dělal kreativní ředitel Primy Michal Pacina se svým týmem. Podzim na Primě se přitom nese v duchu hesla Víc. Znělky tak propagují víc vlastní tvorby, premiér a koprodukčních filmů, jež se v nadcházející sezoně objeví v programu.
Zpravodajská hodina Primy mezi 19. a 20. hodinou projde v následujících dnech lehkou grafickou úpravou. Konkrétně se logo Primy ve znělkách Zpráv, Krimi zpráv a Diváckých zpráv poprvé ukáže ve 3D a stávající znělky se víc přizpůsobí celému grafickému konceptu stanice.