Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Prima přerušila vystoupení kouzelníka v Talentu reklamou, diváci jí vyčinili na Facebooku

Populární kouzelník z loňské, první řady Česko Slovensko má talent Richard Nedvěd byl dopředu avizovaným hostem včerejšího pokračování druhé série, dokončit své číslo ale mohl až po reklamním bloku.

Ten Prima vložila přímo do Nedvědova vystoupení (v záznamu lze střih vidět kolem 17. minuty). Okamžitá odezva diváků na sociální síti Facebook, kde má oficiální profil Česko Slovensko má talent přes 120 tisíc fanoušků, znamenala téměř tři stovky nesouhlasných reakcí a zhruba padesátku smířlivějších, když končil reklamní blok.

Promptně to spočítal Lukáš Kořínek, šéf agentury Phomedia.

Pár diváckých vzkazů za všechny: „Nezabilo by vás, kdybyste počkali 5 minut.“ - „Už jsem to přepnula, už nekoukám.“ - „Milujem, keď pozerám reklamu a oni pustia Česko Slovensko má talent.“ - „Si rovnou udělejte pořad Česko Slovensko má reklamu, je jich tam víc než účinkujících.“

„Během vystoupení Richarda Nedvěda zradila televizní štáb technika a jeho číslo tak přerušil reklamní break,“ vysvětluje na dotaz Médiáře mluvčí projektu Primy Marek Winkler.

Celkově šlo o další důkaz propojeného užívání médií, konkrétně sledování televize se zapnutým internetem (a otevřeným Facebookem). Takové chování technicky zdatnějších diváků/uživatelů se projevuje nejvíc právě při masovějších, živých přenosech.