Od 1. února je v prodeji nový dvouměsíčník Prima Doma. Přináší vybrané materiály ze všech pořadů televize Prima o bydlení, pro kutily a zahrádkáře. Má 92 stran, cenu stanovil na 59,90 Kč a vydávají ho firmy Medialight a Prima Doma Media ve spolupráci se skupinou Prima pod obchodní značkou Solootions. Medialight patří Zuzaně Ságnerové, Prima Doma Media je dceřinkou Media Clubu, obchodního zastoupení Primy, v níž mají podíly i jednotliví tvůrci, včetně Stanislava Knotka, který je ve firmě Prima Doma též ředitelem. Šéfredaktorkou časopisu je Pavla Hainzová.
„Novinkou rozšiřujeme portfolio časopisů a posilujeme náš segment hobby. Nový dvouměsíčník je určen pro všechny tvořivé ženy a milovníky ručních prací. V časopise čtenáři najdou to nejlepší z pořadů Receptář prima nápadů, Libovky Pepy Libického a Řemeslo nenahradíš,“ uvedl Aleš Pýcha, marketingový ředitel Primy. Obsah má často formu rozhovorů či návodů krok za krokem, některé pomocí QR kódů odkazují na videa na internetu.