
Prima Doma
Od 1. února je v prodeji nový dvouměsíčník Prima Doma. Přináší vybrané materiály ze všech pořadů televize Prima o bydlení, pro kutily a zahrádkáře. Má 92 stran, cenu stanovil na 59,90 Kč a vydávají ho firmy Medialight a Prima Doma Media ve spolupráci se skupinou Prima pod obchodní značkou Solootions. Medialight patří Zuzaně Ságnerové, Prima Doma Media je dceřinkou Media Clubu, obchodního zastoupení Primy, v níž mají podíly i jednotliví tvůrci, včetně Stanislava Knotka, který je ve firmě Prima Doma též ředitelem. Šéfredaktorkou časopisu je Pavla Hainzová.
„Novinkou rozšiřujeme portfolio časopisů a posilujeme náš segment hobby. Nový dvouměsíčník je určen pro všechny tvořivé ženy a milovníky ručních prací. V časopise čtenáři najdou to nejlepší z pořadů Receptář prima nápadů, Libovky Pepy Libického a Řemeslo nenahradíš,“ uvedl Aleš Pýcha, marketingový ředitel Primy. Obsah má často formu rozhovorů či návodů krok za krokem, některé pomocí QR kódů odkazují na videa na internetu.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“
