Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Prima propaguje svůj seriál Obchoďák s odkazem na Ordinaci konkurenční Novy

Měl to být seriál, který pomůže „definitivně smazat“ rozdíl mezi Primou a její hlavní konkurencí, Novou. Nakonec televize Prima nepostavila svůj nový cyklus Obchoďák ani proti novinkové sérii Novy Gympl s (r)učením omezeným, ani proti populární Ordinaci v růžové zahradě, uhnula s ním až na půl desátou v úterky a čtvrtky.

A k propagaci svého Obchoďáku, svého zatím údajně nejdražšího projektu, používá právě Ordinaci. „Přepněte hned po Ordinaci,“ to stojí v televizních upoutávkách na Obchoďák ve vysílání Primy i na jejím webu, což se zobrazuje též ve výsledcích vyhledávání (zaznamenal Miroslav Hlavička).

Přepněte hned po Ordinaci, využívá Prima konkurenci na svém webu

Přepněte hned po Ordinaci, využívá Prima konkurenci na svém webu

Přepněte hned po Ordinaci, využívá Prima konkurenci na svém webu

Přepněte hned po Ordinaci, využívá Prima konkurenci na svém webu