Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Prima se opět chlubí vítězstvím nad Novou, ta ji dál poráží večer a v divácké skupině 15-54 let

Televize Prima se chlubí, že druhý týden za sebou vítězí nad konkurenční Novou v podílu na trhu, a to za celý den v cílové skupině diváků starších 15 let. Uvedla přitom, že nejvíc pomohly pořady VIP Prostřeno!, večerní zprávy a páteční romantický film Rosamunde Pilcher: Sňatek z rozumu.

Nova stejně jako minulý týden připomíná, že zůstává „stabilním komerčním lídrem“ ve skupině diváků 15 až 54 let. Zároveň měla minulý týden nejvyšší podíl v cílové skupině 15+ v hlavním vysílacím čase, tedy od 19 do 23 hodin.

V ostatních třech ukazatelích vede hlavně díky olympiádě na ČT4 skupina kanálů České televize.

PODÍLY NA SLEDOVANOSTI V TÝDNU OD 30. 7. DO 5. 8. 2012
ČT Nova Prima
15+, celý den 38,3 % 22,9 % 23,3 %
15+, od 19 do 23 hodin 33,9 % 28,6 % 24,3 %
15-54, celý den 35,9 % 25,8 % 22,4 %
15-54, od 19 do 23 hodin 30,52 % 32,2 % 23,3 %
ČT = ČT1 + ČT2 + ČT24 + ČT4. Nova = Nova + Nova Cinema. Prima = Prima Family + Prima Cool + Prima Love. Zdroj dat: ATO-Mediaresearch