Marketingové a PR aktivity pro své klienty zaštítí televize Prima novou obchodní značkou Solootions. Pod ní chce nabízet komplexní mediální servis - strategické a mediální plánování, marketing, PR, produkci.
Za agenturu je zdopovědný ředitel marketingu Primy Aleš Pýcha, jejími prvními klienty jsou Viacom International Media Networks (nákup a plánování médií pro propagaci kanálu Prima Comedy Central) a společnost Pražské Benátky (PR pro vyhlídkové plavby v Praze). „Letošní obrat Solootions bude několik desítek milionů korun,“ očekává Pýcha.
Kromě mediálně-marketingových zakázek pro klienty se agentura hodlá orientovat na vydávání časopisů, knih s tvářemí z obrazovky, pořádání festivalů, merchandising i pořádání sportovně kulturních akce, včetně odborných konferencí.
Přibude časopis Primáček
Prima už v rámci edice Fresh vydává měsíčník a kuchařky. Nově vzniká časopis Primáček spojený se stejnojmenným ranním pásmem Primy, který poprvé vyjde 10. března ve spolupráci s nakladatelstvím Egmont. Komiksový čtvrtletník vychází v nákladu 30.000 výtisků v rozsahu 24 stran, stát bude 59,90 Kč. V příbalu tiskoviny vždy děti naleznou dárky. Primáček cílí na děti ve věku 6 až 10 let a na jejich rodiče.
Brand dále zahrnuje postavičky Primáček, Maruška, Oskar, Hrkol, Drdola a Digoun. Jejich autorem je Michal Jahn, art director z audiovizuálního studia Department, které jinak pro Primu zajišťuje kompletní self promotion. Za kresbami v časopisu Primáček stojí Josef Fraško, ilustrátor podepsaný například pod postavičkou Médi Pusíka.
Součástí brandu Primáček je také Primáčkova zmrzlina, určená pro český i slovenský trh. S partnerskou firmou Pinko vznikly tři příchutě (jahodová v bílé polevě, smetanová v kakaové polevě, kakaová v kakaové polevě) a celkem šest obalových designů.
Ke stávajícím akcím Prima Fresh festival, BestCoolPark, BestCoolFest a Cool Day má v režii Solootions přibýt festival zaměřený na youtubery či běh pro zamilované Love Run.