Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Přístav Primy vedl u starších diváků

Hlavní podzimní novinka Primy, seriál Přístav, při své premiéře porazila reality show Výměna manželek na konkurenční Nově, ale jen u diváků nad 15 let.

Martin Dejdar v novém seriálu Přístav. Foto: TV Prima

Martin Dejdar v novém seriálu Přístav. Foto: TV Prima

První díl seriálu Přístav, podzimní novinky Primy, sledovalo ve středu 26. srpna od 20.20 959.000 dospělých diváků a získal podíl na sledovanosti 27 %. V obecné cílové skupině diváků nad 15 let tak byl Přístav druhým nejsledovanějším pořadem dne po Televizních novinách konkurenční Novy (1,3 milionu diváků, 45% share).

Dokureality Výměna manželek, běžící ve stejný čas na Nově, vidělo 844.000 dospělých diváků při podílu na sledovanosti 23 %. Televizní film na ČT1 Stín smrtihlava od 20.00 zhlédlo 588.000 diváků (share 16 %).

V mladší cílové skupině 15 až 54 let, na kterou programuje a prodává reklamu televize Nova, byla sledovanější Výměna manželek, která dosáhla share 30 %, Přístav u této cílovky oslovil 23 % diváků u obrazovek.

Televize Prima se snaží omladit své programové schéma a v příštím roce bude prodávat reklamu na cílovou skupinu diváků 15 až 69 let.