Ve výběrovém řízení potravinářské firmy Emco Zdeňka Jahody na dlouhodobý komunikační koncept zvítězila agentura Outbreak. Tendru se zúčastnilo pět agentur. Spolupráci odstartuje podzimní televizní a online kampaň v Česku a na Slovensku na müsli a ovesné kaše. Pro Emco dřív dlouhodobě pracovala agentura Mark BBDO, která svou pozici několikrát obhájila, naposledy začátkem roku 2014.
Zdeněk Jahoda drží Emco prostřednictvím společnosti Emco Holding, ve které má 70% podíl. Po deseti procentech pak mají Blanka Jahodová, Lucie Karagianni Jahodová a Martin Jahoda.

Tým tvoří Feranec, Polák a Černá
Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Miliarda reklamních impresí
Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Úspěšný exit po deseti letech
Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Nová mediální skupina se formuje
Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Po dvou letech v Rohlíku