Ve výběrovém řízení potravinářské firmy Emco Zdeňka Jahody na dlouhodobý komunikační koncept zvítězila agentura Outbreak. Tendru se zúčastnilo pět agentur. Spolupráci odstartuje podzimní televizní a online kampaň v Česku a na Slovensku na müsli a ovesné kaše. Pro Emco dřív dlouhodobě pracovala agentura Mark BBDO, která svou pozici několikrát obhájila, naposledy začátkem roku 2014.
Zdeněk Jahoda drží Emco prostřednictvím společnosti Emco Holding, ve které má 70% podíl. Po deseti procentech pak mají Blanka Jahodová, Lucie Karagianni Jahodová a Martin Jahoda.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden