Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

Pro Gumotex dělá Narrative, nahradí Media Age

Brněnská agentura Narrative Media zvítězila ve výběrovém řízení na dodavatele kreativních a reklamních služeb pro výrobce gumárenských produktů a technických pěn Gumotex. Pomáhat mu bude v Česku i na dalších evropských trzích. Úkolem agentury bude řídit offline reklamu a zajišťovat kreativní a grafické služby pro skupiny výrobků značky Gumotex.

Výběrové řízení bylo vypsáno na období tří let, Narrative Media střídá dosavadního dodavatele, kterým byla brněnská společnost Media Age. “Jedním z našich prvních úkolů bude vytvořit nové komunikační strategie pro konkrétní značky, a následně pomáhat s jejich uvedením do praxe,” uvedl Kamil Gric, zakladatel a ředitel Narrative Media.

“Od spolupráce s Narrative Media si slibujeme nové nápady, nový neotřelý pohled na naše výrobkové portfolio a určité oživení komunikace. Měníme styl práce a přecházíme od full servisové agentury ke specializovaným agenturám a věříme, že tento krok nám přinese nejen plnění našich stanovených cílů, ale také úsporu režijních nákladů,” uvedla Lucie Kadlecová, vedoucí marketingu Gumotexu. Firma loni sáhla také po nové agentuře pro online, stalo se jí brněnské Proficio.