Americký výrobce pochutin Mondelez započal na tuzemském trhu dvě nové marketingové spolupráce.
Komunikaci značky slaných sušenek Tuc na sociálních sítích v Česku zajistí digitální agentura TL5 Digital. Spolupráce začne na přelomu dubna a května, má trvat minimálně rok.
Pražská pobočka reklamní agentury Ogilvy & Mather se zase stane centrálou pro komunikaci značek čokolád z portfolia Mondelez pro dalších pět regionů - Slovensko, Rumunsko, Polsko, Bulharsko a Pobaltí. Kampaň sjednocující komunikaci ve zmíněné pětici zemí odstartuje letos na podzim, zahrne televizní spot a tiskový inzerát.
Ogilvy dělá v Česku a na Slovensku na značce Figaro, k nim přidá polskou Alpen Gold, rumunskou značku Poiana, bulharskou Svoge a značku Karuna pro Lotyšsko a Litvu. Pro všechny značky vznikl nový positioning, aby se sjednotila jejich propagace.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
