PR komunikaci potravinářské firmy Spak Foods bude nově zajišťovat agentura Doblogoo Pavla Tesaře (drží 75 %) a Anny Dovillaire.
„Klienta jsme získali na základě spolupráce s agenturou Kaspen/Jung von Matt. Pro Spak budeme zajišťovat kompletní PR servis, tedy produktovou a korporátní komunikaci, eventy, návrhy strategií a konzultace v oblasti marketingu a komunikace,“ uvedl pro Médiář Tesař. Obě spolupracující agentury navíc pro Spak společně připravují jarní kampaň.
Spak Foods patří rakouské firmě HPS Beteiligungs- und Liegenshaftsverwaltungs a v Česku působí od roku 1990 - v Sušici vyrábí kečupy, hořčice, dressingy a další produkty. V reklamním světě proslul Spak Foods sloganem Spak má šmak, který vymyslel Jiří Mikeš v první polovině 90. let. Tento slogan se stal později součástí loga značky Spak a v této podobě žije dodnes.