Majitel Seznamu Ivo Lukačovič prohlásil, že jeho online televize Stream.cz dosud byla „obrovská černá díra na peníze“ a teprve teď „se konečně přehoupla z dlouhotrvající, chronické ztrátovosti a začala generovat minimální zisk“. Říká to poté, co Stream.cz opustila dvojice ZáhořKuchynka, jež staví konkurenční projekt pro Mall Group. „Některé formáty čistě internetová televize nemůže uživit,“ tvrdí Lukačovič. Stream.cz s novými šéfy ohlásil novou vlnu seriálů pro mainstream.

Pro Spak Foods dělá agentura Doblogoo

PR služby poskytne potravinářské firmě ze Sušice agentura Pavla Tesaře.

PR komunikaci potravinářské firmy Spak Foods bude nově zajišťovat agentura Doblogoo Pavla Tesaře (drží 75 %) a Anny Dovillaire

„Klienta jsme získali na základě spolupráce s agenturou Kaspen/Jung von Matt. Pro Spak budeme zajišťovat kompletní PR servis, tedy produktovou a korporátní komunikaci, eventy, návrhy strategií a konzultace v oblasti marketingu a komunikace,“ uvedl pro Médiář Tesař. Obě spolupracující agentury navíc pro Spak společně připravují jarní kampaň.

Spak Foods patří rakouské firmě HPS Beteiligungs- und Liegenshaftsverwaltungs a v Česku působí od roku 1990 – v Sušici vyrábí kečupy, hořčice, dressingy a další produkty. V reklamním světě proslul Spak Foods sloganem Spak má šmak, který vymyslel Jiří Mikeš v první polovině 90. let. Tento slogan se stal později součástí loga značky Spak a v této podobě žije dodnes.

Logo značky Spak

Logo značky Spak