V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Pro SsangYong dělá agentura Vondrák & Heisig

Michal Heisig (vlevo) a Martin Vondrák spolu založili komunikační agenturu

Michal Heisig (vlevo) a Martin Vondrák spolu založili komunikační agenturu

Korejskou automobilku SsangYong, jejímž importérem do tuzemska je maďarská Wallis Automotive Europe, v Česku a na Slovensku mediálně zastupuje agentura Vondrák & Heisig. Tu provozují Martin Vondrák a Michal Heisig, který od loňského podzimu působí ve vydavatelství Czech News Center jako ředitel online inzerce. Oba v minulosti několik let působili v Seznamu.

Automobilce a jejímu maďarskému importérovi agentura poskytuje plnou mediálně-marketingovou a PR podporu při uvádění nové generace automobilů SsangYong na trh v obou zemích. Spolupráce mezi importérem a agenturou probíhá od ledna, zahrnuje vše od tvorby grafického designu a brand awareness přes reklamní kampaně, tvorbu a administraci importérských a dealerských webů, copywriting, správu sociálních sítí, tvorbu a střih videí, monitoring českých a slovenských online médií až k celkovému řízení PR.