Po roce přestává vycházet zpravodajský web Liberecké zprávy, z finančních důvodů. „Mimořádně vysoký a stále stoupající zájem uživatelů se nám bohužel vlastní vinou nedaří inzertně přetavit do odpovídajících tržeb,“ informovali vydavatelé Jan Stránský a Tomáš Tesař. Začínali v lednu 2019.

Pro Usspa pracují Arkadia a PR.Konektor

Český výrobce vířivek chystá kampaň k 20 letům na trhu.

Reklamní agentura Arkadia a PR agentura PR.Konektor se „potkají“ u marketingové a komunikační kampaně českého výrobce vířivek Usspa, firmy, kterou ovládá Petr Kolář a spoluvlastní Kateřina Kadlecová. Společnost chystá rozsáhlou kampaň u příležitosti 20. výročí svého působení na českém trhu.

Ve spolupráci s Arkadií pracuje Usspa na komunikační kampani, na redesignu loga a uvedení nové generace lázeňských produktů na evropský trh. PR podporu chystaného projektu pak zajistí PR.Konektor.