Reklamní agentura Arkadia a PR agentura PR.Konektor se „potkají“ u marketingové a komunikační kampaně českého výrobce vířivek Usspa, firmy, kterou ovládá Petr Kolář a spoluvlastní Kateřina Kadlecová. Společnost chystá rozsáhlou kampaň u příležitosti 20. výročí svého působení na českém trhu.
Ve spolupráci s Arkadií pracuje Usspa na komunikační kampani, na redesignu loga a uvedení nové generace lázeňských produktů na evropský trh. PR podporu chystaného projektu pak zajistí PR.Konektor.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden