Staroplzenecká firma Bohemia Sekt si pro public relations své hlavní značky vybrala agenturu Adison Tomáše Fridricha a Alžběty Pavlínové. „Přesvědčil nás zejména kreativitou a schopností psát čtivé a zajímavé texty,“ prohlásil Martin Fousek, marketingový ředitel Bohemia Sektu. Spolupráce se má týkat také vztahů firmy s médii a PR dalších značek společnosti (Habánské sklepy, Víno Mikulov, Chateau Bzenec, Vinařství Pavlov, Pražská vodka, Dynybyl).

Agentura RobertNemec.com zůstává
Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Televize představila nového tvůrce
Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Web Economie bude mít nové vedení
Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Porotci ocenili kampaň 13 minut
Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR

Moderátor a rádio mají stříbrnou svatbu