Staroplzenecká firma Bohemia Sekt si pro public relations své hlavní značky vybrala agenturu Adison Tomáše Fridricha a Alžběty Pavlínové. „Přesvědčil nás zejména kreativitou a schopností psát čtivé a zajímavé texty,“ prohlásil Martin Fousek, marketingový ředitel Bohemia Sektu. Spolupráce se má týkat také vztahů firmy s médii a PR dalších značek společnosti (Habánské sklepy, Víno Mikulov, Chateau Bzenec, Vinařství Pavlov, Pražská vodka, Dynybyl).

První vyloučení za 30 let klubu
Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Odstartuje 8. února
Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Ulrych a Oravčíková povýšili
TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Do čela nového týmu pro social media
Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta

Po 15 letech opustil Nielsen Admosphere