
Vladimír Procházka
Do agentury Comtech Can se vrací Vladimír Procházka. Od srpna pro agenturu pracuje jako nový ředitel zlínské pobočky. Vystřídal tak Petra Podlešáka, který ve Zlíně šéfoval jako client service director a čerstvě přešel do poděbradské agentury Ritual Communication. Procházka se do Comtechu vrátil po několikaletém angažmá v zahraničí a po pěti letech v managementu akciové společnosti Letiště Praha.
Ze Zlína, kde celá agentura v roce 1990 vznikla, by Comtech rád získával víc moravských klientů, kterým je pobočka blíž. Nový ředitel má zároveň přístup i k know-how pražského týmu a mediální agentury Can Media. „Praha je pro marketingový trh logickým centrem. Už jsme si ale vyzkoušeli, že pro regionální klienty to z hlediska opravdu efektivní spolupráce nemusí fungovat. Ve Zlíně jsme doma a chceme toho se vším všudy využít,“ říká Vladimír Procházka. „Mým cílem je vybudovat ve Zlíně plnohodnotnou reklamní agenturu s orientací na lokální trh, ale i s přesahem za hranice Moravy,“ upřesňuje.
Pod novým vedením už má agentura za sebou první úspěšnou spolupráci s klientem DF Partner z Valašska. Pro jeho značku autokosmetiky Sheron vytvořila nedávno spuštěnou kampaň.

„Pro značku Sheron jsme hledali udržitelný příběh, který by dokázal oslovit poměrně různorodou cílovou skupinu řidičů. Většina z nás aktivně řídí, a tak víme, jak je důležité, abychom například jasně viděli na cestu. Nakonec všichni chceme v pořádku dorazit do cíle, abychom se setkali s našimi blízkými, přáteli nebo obchodními partnery. A to je Sheron. Partner šťastných návratů,“ představuje Vladimír Procházka podstatu nové kampaně pro klienta DF Partner

Propagace značky Sheron na Facebooku

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
