Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Procter & Gamble a Tesco chtějí přispět ke sportování dětí

Do 21. července poběží kampaň, v jejímž rámci půjde jedno procento z prodeje výrobků P&G v kamenných i online obchodech Teska na podporu sportování dětí ze znevýhodněných rodin.

Česká olympijská nadace pomáhá dětem sportovat

Česká olympijská nadace pomáhá dětem sportovat

Společnost Procter & Gamble spustila akci, v jejímž rámci půjde jedno procento z ceny každého výrobku, prodaného v obchodním řetězci Tesco nebo v internetovém obchodu Tesco Potraviny online, ve prospěch České olympijské nadace. Ta se stará o sportující děti a mládež ze sociálně znevýhodněných rodin. Patronkou projektu se stala olympijská vítězka ve skifu Miroslava Knapková. Procter & Gamble podpoří tuto aktivitu také komunikační kampaní, která poběží do 21. července na místech prodeje a dále v tisku, v online médiích, na sociálních sítí včetně sociálních sítí České olympijské nadace a Teska. Kreativitu kampaně dostala na starost agentura WMC/Grey, o nákup médií a o PR aktivity se stará Neopublic Porter Novelli. Kampaň nese slogan „Plníme sny dětem“. Jde o lokální český projekt, v modifikované podobě by se měla podobná aktivita objevit také v Polsku a v Maďarsku.

„Tento víkend organizuje Česká olympijská nadace ve Vranově nad Dyjí kemp pro tyto děti, které pocházejí ze znevýhodněných skupin, a přitom chtějí sportovat. I to je prostor pro další zviditelnění projektu,“ řekl Médiáři Juraj Králík, manažer korporátní komunikace Procter & Gamble (P&G). 

Podle průzkumu, který P&G provedl mezi sportovními trenéry, se 94 % trenérů setkalo s tím, že rodiny sportujících dětí mají problém uhradit všechny náklady se sportem spojené. Výtěžek z projektu P&G má plynout na povinné roční poplatky ve sportech, na potřebné vybavení a na sportovní soustředění. P&G je mezinárodním multiznačkovým výrobcem a distributorem, v České republice nabízí například značky Ariel, Jar, Lenor, Pampers a řadu dalších.