V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Prodaný náklad Sportu a Aha! v červnu propadl o pětinu

Deník Sport vydavatelství Ringier Axel Springer se v červnu propadl na pozici nejméně prodávaného celostátního deníku v Česku, ještě v květnu přitom byl před Lidovými a Hospodářskými novinami. Oproti loňskému červnu, kdy probíhalo fotbalové Euro a schylovalo se k letní olympiádě v Londýně, se náklad Sportu snížil o 22 %. Podobný propad postihl bulvár Aha! téhož vydavatele.

Oproti předchozímu měsíci květnu si v prodejích mírně polepšily Lidové noviny a Právo. V souhrnném pohledu nicméně deníky v Česku pokračují v meziročním propadu prodejů zhruba o desetinu.

V číslech není započítán deník E15 vydavatelství Mladá fronta - ten udával přes 48 tisíc výtisků denně, jen 561 ale bylo prodávaných (397 jako předplatné, na stáncích 164 kusů).

PRODANÉ NÁKLADY DENÍKŮ V ČR
meziročně meziměsíčně
červen 2013 červen 2012 změna květen 2013 změna
Blesk
Ringier Axel Springer
278.727 299.411 -7 % 281.703 -1 %
Mladá fronta Dnes
Mafra
187.131 203.490 -8 % 191.088 -2 %
Deník
Vltava-Labe-Press
165.993 183.942 -10 % 168.343 -1 %
Právo
Borgis
104.786 112.485 -7 % 103.565 +1 %
Aha!
Ringier Axel Springer
65.043 81.116 -20 % 66.829 -3 %
Lidové noviny
Mafra
40.634 43.994 -8 % 39.001 +4 %
Hospodářské noviny
Economia
38.158 39.509 -3 % 38.190 0
Sport
Ringier Axel Springer
37.700 48.102 -22 % 42.557 -11 %
celkem 918.172 1.012.049 -9 % 931.276 -1 %
Denní průměry na vydání. Zdroj dat: ABC ČR