Nový internetovýn obchod s módou Bibloo začal spolupracovat s agenturou Pepr Consulting. S nabídkou oslovil celkem tři PR agentury. „Hledali jsme někoho, kdo má zkušenosti s PR komunikací online projektů. Agentura nám bude pomáhat především s komunikací B2B a budováním značky Bibloo,“ uvedl zakladatel a CEO Bibloo Petr Liesner. Komunikaci na straně agentury bude mít na starosti Michaela Vrbová.
Online prodejce módy spustil provoz letos v červnu a zákazníkům nabízí dodání zboží do 24 hodin. Nabízí módní zboží od zhruba 70 značek. Podle svých zástupců je pro český trh exkluzivním internetovým prodejcem módy Replay, Antony Morato, Just Cavalli, Trussardi Jeans, Tom Tailor a dalších.
Zahraniční expanzi zahájil 5. října, kdy spustil plně lokalizovaný e-shop na Slovensku a 1. listopadu vstoupil na maďarský trh. Zakladatelem projektu je zmíněný Petr Liesner, který stál v minulosti u založení sekce módy na Mall.cz.