PR agentura EMD Consultants se stala partnerem pro komunikaci prodejce zahraničních nemovitostí Rellox. Jedním z klíčových témat komunikace bude zahraniční nemovitost jako atraktivní forma investice. Rellox přitom bude profilován jako expert na nemovitosti, který českým zájemcům o domy a apartmány v zahraničí může pomoci vybrat.
„Na základě úspěšného projektu, který jsme spolu s EMD Consultants realizovali v loňském roce, a s přihlédnutím k navrhované komunikační strategii, která vyhovuje naším strategickým cílům, jsme se rozhodli pokračovat ve spolupráci i v letošním roce,“ uvedl Jan Rejcha, ředitel Relloxu. Loňský projekt porovnával nejpopulárnější zahraniční destinace, ve kterých si Češi kupují nemovitosti.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden