Obuvnický řetězec CCC mění styl komunikace a marketingových kampaní. Od listopadu také kvůli tomu zahájí spolupráci s novou PR agenturou M Consulting Martiny Lowe. Nová agentura vystřídá dosavadní MC Consultant, která patří Janě Holoubkové. Ta s CCC spolupracovala pět let.
Vztahy s influencery si bude nově CCC zajišťovat inhouse a z části prostřednictvím nové agentury. Na spolupráci s influencery se CCC začalo intenzivně zaměřovat už od roku 2018. „V průběhu pětileté spolupráce se naše činnosti postupně rozšiřovaly. Lifestylové PR jsme doplnili dalšími aktivitami, mezi kterými v posledním roce dominovaly eventy a spolupráce s influencery. Právě silné vazby s influencery nám pomohly přežít uzavření prodejen během pandemie, rozjet e-shop a následně i vrátit zákazníky do obchodů,“ shrnuje Jana Holoubková.
MC Consultant má dál zůstat ve spojení se skupinou CCC prostřednictvím oděvního řetězce HalfPrice, kterému zajišťovala PR ke vstupu na český trh a otevření jeho první prodejny na pražské Harfě koncem září.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
