
Součástí Salonu dřevostaveb bude letos i lávka na piazzetě Národního divadla
Architektonické a realizační studio se zaměřením na dřevostavby Prodesi/Domesi si na pomoc s marketingovými aktivitami vybralo novou butikovou agenturu Boys & Girls. Ta se v rámci PR soustředí na obecnou osvětu týkající se dřeva jako ideálního ekologického materiálu vhodného i pro stavebnictví a bude komunikovat také chystaný festival Salon dřevostaveb, který studio pořádá už od roku 2005.
„Hlavním cílem spolupráce je prostřednictvím efektivní komunikace edukovat širokou veřejnost o možnostech a výhodách dřevostaveb, a také informovat o festivalu Salon dřevostaveb, který letos pořádáme už po osmnácté,“ popisuje Alžběta Schmidová, marketingová manažerka Prodesi/Domesi. Součástí festivalu bude letos i sedmatřicetimetrová instalace ze dřeva, která na měsíc oživí veřejný prostor piazetty Národního divadla. Letošní ročník festivalu začíná 19. dubna.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
