Prodesi/Domesi si vybralo agenturu Boys & Girls

Agentura zaměří PR na dřevo jako stavební materiál a zpropaguje též Salon dřevostaveb.

Součástí Salonu dřevostaveb bude letos i lávka na piazzetě Národního divadla

Součástí Salonu dřevostaveb bude letos i lávka na piazzetě Národního divadla

Architektonické a realizační studio se zaměřením na dřevostavby Prodesi/Domesi si na pomoc s marketingovými aktivitami vybralo novou butikovou agenturu Boys & Girls. Ta se v rámci PR soustředí na obecnou osvětu týkající se dřeva jako ideálního ekologického materiálu vhodného i pro stavebnictví a bude komunikovat také chystaný festival Salon dřevostaveb, který studio pořádá už od roku 2005.

„Hlavním cílem spolupráce je prostřednictvím efektivní komunikace edukovat širokou veřejnost o možnostech a výhodách dřevostaveb, a také informovat o festivalu Salon dřevostaveb, který letos pořádáme už po osmnácté,“ popisuje Alžběta Schmidová, marketingová manažerka Prodesi/Domesi. Součástí festivalu bude letos i sedmatřicetimetrová instalace ze dřeva, která na měsíc oživí veřejný prostor piazetty Národního divadla. Letošní ročník festivalu začíná 19. dubna.