Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Produkce Barrandova a Soukupových časopisů se spojují, prvním počinem erotický magazín Intim

Televize Barrandov začala propagovat své novinky na vlastnicky spřízněném webu Týden.cz.

Marek Stoniš. Foto: Empresa Media

Marek Stoniš. Foto: Empresa Media

Týmy jednotlivých značek vydavatelství Empresa Media mediálního podnikatele Jaromíra Soukupa začínají pracovat ve shodě. Prvním takovým počinem, který konkrétně spojí společenský časopis Instinkt nově se zaměřující na ženy, bulvární Sedmičku a televizi Barrandov, je půlhodinový erotický magazín Intim. Stanice Barrandov ho bude vysílat od 7. prosince, každý pátek po 22. hodině.

„Podtitulem magazínu je slogan Váš sedmý instinkt. Bude totiž vznikat ve spolupráci s časopisy Instinkt a Sedmička. Chceme se jeho prostřednictvím na erotiku dívat s nadhledem,“ řekl webu časopisu Týden, který Soukup také vlastní, programový ředitel Barrandova Marek Stoniš, jenž zároveň vede redakci Instinktu. Jméno moderátorky zatím neuvedl.

„V erotickém týdeníku ‘o lidské intimitě a všem, u čeho se možná trochu začervenáte’ diváci podle jeho slov mohou čekat například reportáže z ložnic celebrit, nejnovější průzkumy a statistiky ze světa intimity či odpovědi odborníků na dotazy diváků týkající se sexu. Některé z televizních reportáží by se pak měly objevit i na stránkách časopisů Instinkt a Sedmička,“ uvádí Týden.cz v dnes spuštěné sekci Mediamania.