Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Produktový marketing Audi koordinuje Eliáš

Bývalý koordinátor dealerské sítě Porsche David Eliáš dostal na starost divizi Audi.

David Eliáš

David Eliáš

Na pozici koordinátora produktového marketingu a dispozic divize Audi automobilového importéra Porsche Česká republika nastoupil David Eliáš. Ten v Porsche dosud koordinoval rozvoj dealerské sítě.

Eliáš působil od roku 1999 do roku 2005 působil ve společnosti Import Volkswagen Group (dnes Porsche ČR) jako vedoucí projektu prodeje ojetých vozů Auto-Plus (Das WeltAuto) pro obchodní síť značek Volkswagen, Audi a SEAT. V následujících šesti letech měl jako oblastní vedoucí prodeje značky Audi na starosti koordinaci části dealerské sítě Audi v Česku a od ledna 2011 do března 2012 byl vedoucím prodeje Audi. Do června 2016 pak zastával ve společnosti Porsche Česká republika funkci koordinátora rozvoje prodejní sítě.