Dvě profesní organizace, Česká asociace pojišťoven (ČAP) a Česká kancelář pojistitelů (ČKP), sjednotily svá řízení a současně vizuální styl. Ten by měla reflektovat i jejich nová loga a celá společná korporátní identita. Jejím autorem je Studio Grafite. Jednotný design získaly i všechny podklady a materiály. Změna se má týkat i webu - má se projevit ve snadnější orientaci a rychlejší dostupnosti informací a v celkovém uživatelském komfortu.

Loga profesních pojišťovacích organizací vycházejí ze sjednocené vizuální identity. Českou asociaci pojistitelů charakterizuje symbol deštníku, Českou kancelář pojistitelů motiv silnice
„Každé z log nese specifický a jednoduchý grafický prvek, z něhož je patrné poslání organizace a předmět její činnosti,“ uvádějí zástupci spojených organizací. Logo ČAP tak používá symbol otevřeného deštníku, který má evokovat jistotu, ochranu a záštitu. Silnice naznačení v logu ČKP má zase představovat spojení s problematikou pojištění vozidel a pomoci motoristům. Asociace upozornily na novou identitu animovaným spotem.
„Česká asociace pojišťoven a Česká kancelář pojistitelů jsou partnerskými firmami a naši zaměstnanci spolu tvoří efektivní tým,“ tvrdí výkonný ředitel obou organizací Jan Matoušek.
Česká asociace pojišťoven vznikla jako zájmové sdružení v roce 1994 a jejím posláním je podle její vlastní deklarace koordinovat, zastupovat, hájit a prosazovat společné zájmy pojišťoven ve vztahu k orgánům státní správy a dalším osobám i ve vztahu k zahraničí.
Česká kancelář pojistitelů byla zřízena zákonem z roku 1999 o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla (takzvaném povinném ručení), jako profesní organizace pojistitelů, kteří jsou na českém území oprávněni provozovat pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla.