Brněnská marketingová agentura Proficio se dohodla na tom, že majetkově převezme tamější studio Porta Design. To do dubna napůl vlastnili Lukáš Cafourek a Walter Pisk. Nyní je 100% majitelem studia Porta Design firma Proficio marketing, kterou rovněž napůl vlastní Petr Halík a Lenka Halíková. Podrobnosti transakce nebyly zveřejněny.
„Po několikaleté známosti a spolupráci na různých projektech jsme se domluvili na sloučení. Dávalo nám to vždy velký smysl. Vnímali jsme, jak je důležité, aby marketingové aktivity fungovaly v synergii s uživatelským zážitkem a výkonností webu. A to teď dovedeme klientům zajistit zase o pořádný kus lépe,“ prohlásil Halík, šéf a zakladatel agentury Proficio.
„Porta bude i nadále působit jako samostatná společnost,“ doplňuje Ondřej Janus, který v Proficiu působil jako šéf týmu UX. S ním se nyní přesunul do Porty, vedle Cafourka a Halíka se tam stal třetím jednatelem a bude zároveň managing director studia. Cafourek zůstává v managementu studia jako creative director. „Delší dobu jsem vnímal, že je potřeba posunout naše služby na vyšší úroveň. V Proficiu jsme získali silného partnera, se kterým se můžeme společně ještě více rozvíjet,“ uvedl.
Agentura Proficio, která vznikla v roce 2013, umí klientům komplexně zajistit digitální marketing, mezi klienty má značky Velux, Ytong, Konica Minolta, Student Agency, Sanitino, Gumotex nebo SportObchod. Porta, jež existuje od roku 2007, se zaměřuje na vývoj webů, vizuálních identit a design tiskovin, pracuje pro ČVUT, Národní památkový ústav, Kosmas či Český rozhlas.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
