Brněnská digitální agentura Proficio přidává do svého portfolia další klienty. O marketingové aktivity se nově stará značkám Olympus, Manboxeo a webům firmy B2M. Od července také zaštiťuje výkonnostní kampaně a správu srovnávačů zboží pro značky oblečení Meatfly a Nugget. O klienty pečuje celkem šedesátičlenný tým.
Olympus si Proficio vybral pro správu kampaní PPC, konzultace UX a proškolení obchodního týmu. „Výběr agentury, která pro nás bude zajišťovat správu PPC kampaní, je součástí naší strategie, jejíž cílem je mít v každé oblasti e-commerce partnera, který patří k nejlepším ve svém oboru,“ vysvětluje Josef Olšavský, marketing & e-commerce manager v Olympusu.
Pod provozovatele B2M spadají ePoptávka.cz, AAApoptávka.cz, 123dopyt.sk a AAAdopyt.sk. Proficio pro jednotlivé brandy zajišťuje výkonnostní kampaně.Ty dělá agentura i pro značku Manboxeo, zároveň dělá i mailing a SEO. „Nastavujeme také strategii marketingové komunikace, a to jako pro český, tak i pro slovenský, německý a polský trh,“ doplňuje Jiří Novák, account director Proficia.
Pro streetwearové značky Meatfly a Nugget agentura dodává správu kampaní PPC, srovnávačů zboží, Facebooku a mailingu.