Brněnská digitální agentura Proficio rozšířila svůj tým pro SEO a marketingový obsah celkem o pět lidí. Specialistka na PR a obsah Aneta Sklenářová přišla z agentury Lesensky.cz, specialistka na obsah Lucie Příhodová dřív pracovala pro e-shop Alza.cz, specialista na emailing Luboš Segeťa přišel z agentury Cyrrus Marketing, specialisté na SEO Martin Hill a Kateřina Ligasová dělali pro Sovanet, respektive Dactyl Group. „Není vyloučený ani nábor dalších členů, tentokrát do týmu UX,“ uvedla agentura. Tu aktuálně tvoří 30 lidí, kteří se dohromady starají o víc než 100 klientů.
Kvůli navýšení kapacit se Proficio přestěhovalo do většího, z Marešovy ulice do ulice Za Divadlem. S rozšířením týmu se počítalo delší dobu, zvlášť po tom, co agentura získala tři nové klienty. „Poptávka začala převyšovat nabídku zejména v oblasti správy sociálních sítí a přirozeného vyhledávání,“ přiblížil generální ředitel agentury Petr Halík. ten agenturu vlastní společně s Lenkou Halíkovou. Firmu založili v roce 2013, mez klienty dnes mají Ytong, Velux, DHL, Student Agency, Pneuboss, Uni Hobby nebo Sportobchod.