Marketingová a poradenská společnost Proficio založila novou firmu Databy. Ta se soustředí na business intelligence a data science. Hodlá se zabývat rentabilitou produktů, zákaznickou analytikou, vyhodnocováním marketingových investic i predikcí tržeb a vývoje trhu.
Tým má na starosti duo Lukáš Vožda a Jakub Kaláb. Po webovém studiu Porta Design je Databy druhou firmou, kterou pod Proficio zapojil jeho zakladatel a šéf Petr Halík. V nové firmě bude působit jako její jednatel.
„Chtěli jsme ještě více a hlavně lépe propojit investice do marketingové komunikace s výsledky a úspěšností našich klientů. Pokud vidíme do financí, obchodu, skladu a máme přesnější data o nákupním chování zákazníků, můžeme lépe řídit marketingovou strategii a plánovat komunikaci,“ říká Halík.
Tým o 12 lidech vzešel z původního analytického týmu Proficia, který řídil Vožda. Kaláb, který se k vedení týmu připojil před několika měsíci, přinesl zkušenosti ze světa business intelligence a korporátních financí. V čele Databy tak stojí oba dva. Vožda se zaměřuje na IT a data, Kaláb se orientuje ve financích a datech. Zaměřují se především na oblast e-commerce a projekty software as a service (SaaS).
Databy svým klientům nabízí komplexní servis i podporu s automatizací procesů při tvorbě, zpracování a správě dat. Aktivně vstupuje i do oblasti financí, účetnictví, controllingu nebo plánování. Nadále bude též zajišťovat rozvoj marketingových reportů pro klienty Proficia a vývoj automatizační a datové platformy, jako podpory pro jeho stávající marketingový tým.
Mezi klienty Databy už patří Direct pojišťovna, Klimatex, Pneuboss, SPP, BazaroveRegaly, SportObchod nebo SledovaniTV.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit
