Marketingová a poradenská společnost Proficio založila novou firmu Databy. Ta se soustředí na business intelligence a data science. Hodlá se zabývat rentabilitou produktů, zákaznickou analytikou, vyhodnocováním marketingových investic i predikcí tržeb a vývoje trhu.
Tým má na starosti duo Lukáš Vožda a Jakub Kaláb. Po webovém studiu Porta Design je Databy druhou firmou, kterou pod Proficio zapojil jeho zakladatel a šéf Petr Halík. V nové firmě bude působit jako její jednatel.
„Chtěli jsme ještě více a hlavně lépe propojit investice do marketingové komunikace s výsledky a úspěšností našich klientů. Pokud vidíme do financí, obchodu, skladu a máme přesnější data o nákupním chování zákazníků, můžeme lépe řídit marketingovou strategii a plánovat komunikaci,“ říká Halík.
Tým o 12 lidech vzešel z původního analytického týmu Proficia, který řídil Vožda. Kaláb, který se k vedení týmu připojil před několika měsíci, přinesl zkušenosti ze světa business intelligence a korporátních financí. V čele Databy tak stojí oba dva. Vožda se zaměřuje na IT a data, Kaláb se orientuje ve financích a datech. Zaměřují se především na oblast e-commerce a projekty software as a service (SaaS).
Databy svým klientům nabízí komplexní servis i podporu s automatizací procesů při tvorbě, zpracování a správě dat. Aktivně vstupuje i do oblasti financí, účetnictví, controllingu nebo plánování. Nadále bude též zajišťovat rozvoj marketingových reportů pro klienty Proficia a vývoj automatizační a datové platformy, jako podpory pro jeho stávající marketingový tým.
Mezi klienty Databy už patří Direct pojišťovna, Klimatex, Pneuboss, SPP, BazaroveRegaly, SportObchod nebo SledovaniTV.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
