
Brněnská agentura Proficio se podruhé dostala do žebříčku Deloitte CE Technology Fast 50, který porovnává růst přihlášených technologických firem ze střední Evropy za období předchozích čtyř let. Loni skončilo na 8. místě, letos si s nárůstem 832 % připisuje celkové 19. místo. Na snímku šéf a spolumajitel agentury Petr Halík
Brněnská agentura Proficio uspěla ve výběrovém řízení pro prodejce obuvi Deichmann, bude zaštiťovat správu výkonnostních kampaní. Jako strategického partnera pro digitální marketing si Proficio zvolila i parfumerie Fann. „Máme na starost rozvoj kampaní, naší odpovědností budou i celkové výsledky e-shopu a propagace parfumerie,“ upřesňuje account projektu Dominik Neckař. Mezi další klienty Proficia patří Velux, Ytong, Konica Minolta, Student Agency, Sanitino, Gumotex či SportObchod.
Agentura, která na trhu působí od roku 2013 a stará se o marketing českým i mezinárodním klientům, plánuje novinky. „Chceme posílit obchodní analytický a vývojářský tým. Zároveň hledáme kreativního ředitele, který nám pomůže ještě víc zvýšit naši kompetenci ve strategii a kreativě,“ přibližuje Petr Halík, šéf a spolumajitel agentury. Ta má momentálně 60 pracovníků.

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost

Televize Prima natáčí „vinařský“ seriál Pálava
