Brněnská agentura Proficio uspěla ve výběrovém řízení pro prodejce obuvi Deichmann, bude zaštiťovat správu výkonnostních kampaní. Jako strategického partnera pro digitální marketing si Proficio zvolila i parfumerie Fann. „Máme na starost rozvoj kampaní, naší odpovědností budou i celkové výsledky e-shopu a propagace parfumerie,“ upřesňuje account projektu Dominik Neckař. Mezi další klienty Proficia patří Velux, Ytong, Konica Minolta, Student Agency, Sanitino, Gumotex či SportObchod.
Agentura, která na trhu působí od roku 2013 a stará se o marketing českým i mezinárodním klientům, plánuje novinky. „Chceme posílit obchodní analytický a vývojářský tým. Zároveň hledáme kreativního ředitele, který nám pomůže ještě víc zvýšit naši kompetenci ve strategii a kreativě,“ přibližuje Petr Halík, šéf a spolumajitel agentury. Ta má momentálně 60 pracovníků.