V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Program rádia Impuls pro střední vlny zatím nevznikne

I na středních vlnách se chtěl Impuls zaměřit na známou českou produkci minulých dekád

I na středních vlnách se chtěl Impuls zaměřit na známou českou produkci minulých dekád

Společnost Londa, provozovatel nejposlouchanějšího tuzemského rádia Impuls se rozhodl minimálně odložit svůj plán spustit program na středních vlnách. Na nich od března vysílá nová stanice mluveného slova Plus veřejnoprávního Českého rozhlasu a také Rádio Dechovka mediálního podnikatele Leoše Pohla, které funguje od července 2009 na internetu.

Londa minulý týden odevzdala radě pro vysílání licenci pro Rádio Impuls AM, kterou dostala v lednu. Vysílat se mělo od léta, v plánu byl program pro posluchače od 45 do 69 let, hlavně s hudbou 70. a 80. let a první poloviny 90. let 20. století.

Londa požádala radu o ukončení vysílání rozhlasového programu Rádio Impuls AM ještě před začátkem jeho vysílání. K tomuto kroku jsme přistoupili z organizačně technických důvodů,“ sdělil Médiáři bez dalších podrobností mluvčí Londy Tomáš Přenosil. „Neznamená to ovšem, že bychom i nadále nevěřili ve smysluplnost vysílání v pásmu AM,“ doplnil. Je tedy možné, že Londa vysílání na středních vlnách nakonec spustí.