Black Friday a Vánoce se rychle blíží a ředitel obchodního vývoje společnosti Project Agora pro Česko Josef Kovář sdílí klíčové trendy pro optimalizaci kampaní a další podrobnosti v praktickém webináři. Tento webinář společnost Project Agora nabízí, aby pomohla společnostem využít nativní reklamu a zvýšit prodeje na konci roku.

Josef Kovář
Nativní reklama představuje - po sociálních sítích a vyhledávačích - třetí pilíř každé úspěšné online obchodní strategie. Společnost Taboola je globálním lídrem a získává výrazný podíl z těchto investic. Nativní reklama umožňuje inzerentům vlastnit „další okamžiky“ tak, že vytvoří smysluplné zapojení obsahu značky v okamžiku, kdy lidé aktivně hledají nový obsah, zážitky, produkty nebo služby.
Společnosti mohou přeměnit jakékoliv obsahové aktivum na relevantní zážitek z reklamy a masově oslovit čtenáře pomocí předních poskytovatelů obsahu společnosti Project Agora. Pomocí technologie doporučování společnosti Taboola je toto zapojení více personalizované a odehrává se ve správném okamžiku pro získání skutečných obchodních výsledků.
Toto nebyl a stále ještě není obyčejný rok. Chování spotřebitelů se kvůli situaci s covid-19 drasticky změnilo a plánování kampaní je nyní pro firmy docela obtížné. V tomto roce je ještě důležitější soustředit se na data a náhledy a také sledovat trendy spotřebitelů a návštěvníků. Podle společnosti Taboola jsou tři hlavní trendy, které společnosti musí letos zvážit během svých strategií ohledně kampaní:
Zvýšení důrazu na elektronický obchod
Není překvapením, že krize kolem covid-19 výrazně zvýšila důraz na elektronický obchod. Na letošní Black Friday očekáváme, že mnohem více spotřebitelů bude dělat nákupy online, a ne v kamenných obchodech. To je samozřejmě dobrá zpráva pro inzerenty, kteří plánují online kampaně.
Dřívější vánoční nákupy
Druhým trendem, který pozorujeme, je, že kupující vyhledávají vánoční nákupy dříve. Značky s tím musí počítat.
Mnozí spotřebitelé dříve často nechávali nakupování na týden před Vánocemi nebo dělali poslední výpravy do obchodů na Štědrý den. Letos to bude kvůli neustále se měnícím omezením obtížnější a mnozí spotřebitelé se necítí v davech v kamenných obchodech příjemně. To doplňuje skutečnost, že zvýšené online nákupy mohou přetížit kurýrní služby doručující zboží z e-shopů. Můžeme tedy očekávat, že to pobídne spotřebitele, aby letos udělali své nákupy dříve a obdrželi vše včas.
To znamená, že své nabídky Black Friday byste měli začít propagovat co nejdříve a měli byste zvážit také prodloužení nabídek i po Black Friday a Cyber Week, aby měli spotřebitelé čas je využít.
Využijte aktuální trendy pro svou kampaň
V minulosti bylo možné jako náznak toho, co přijde, využít údaje z předchozího roku. Pro rok 2020 ovšem nelze použít údaje z roku 2019. Jako průvodce potřebujete nedávné trendy vyhledávání klíčových slov a obrázky, aby byly vaše reklamy poutavější. Naše úplná příručka s osvědčenými postupy vám s tím může pomoct.
Chcete-li převést teorii na akci, připojte se ve středu 11. listopadu ve 14.00 k našemu praktickému webináři. Budeme dále analyzovat osvědčené postupy a náhledy. Provedeme také praktickou prohlídku platformy se zaměřením na prodej na Black Friday a Vánoce.
Klikněte zde a zarezervujte si své místo
Text je placenou propagací společnosti Project Agora

Šéfredaktorem Hrotu je Pavel Štrunc, povede web i tištěný měsíčník

Jakub Železný už v ČT nebude moderovat Události. Střídá ho Josef Kvasnička

Umělá inteligence už pronikla do většiny médií
