Do první relace tohoto zajímavého a praktického workshopu o nativní reklamě zbývá už jen několik dní. Komerční ředitel společnosti Project Agora pro Evropu Nikos Komninos v něm vysvětlí, jak toho mohou značky v Česku využít k podpoření své obchodní strategie, proč se společnost Project Agora rozhodla spustit tuto iniciativu a co si z něj účastníci odnesou.
Zatím můžeme říct, že pro značky je prioritou reklama na sociálních sítích a ve vyhledávačích. Stala se nativní reklama nezbytnou součástí úspěšné obchodní strategie?
Nativní reklama dnes představuje třetí pilíř každé úspěšné strategie digitálních médií s globálním lídrem a exkluzivním partnerem společnosti Project Agora společností Taboola, která získává významný podíl z mnohamilionové investice do médií. Inzerenti přesouvají své rozpočty do nativní reklamy, aby rozšířili dosah svého obsahu a digitálních PR aktivit, nebo podpořili konverze a prodeje. Paleta možností je velmi rozmanitá, což potvrzuje řada úspěšných případových studií.
Jak mohou značky oslovit své zákazníky prostřednictvím společností Project Agora a Taboola?
Nativní reklama umožňuje inzerentům vlastnit „další okamžiky“ tak, že vytvoří smysluplné zapojení obsahu značky v okamžiku, kdy lidé aktivně hledají nový obsah, zážitky, produkty nebo služby. To vše se odehrává v prostředí s tisíci prémiových místních i mezinárodních poskytovatelů obsahu, jako jsou např. Business Insider, Bloomberg a MSN.
Pomocí technologie doporučování společnosti Taboola, kterou využívá společnost Project Agora, je toto zapojení více personalizované a odehrává se ve správném okamžiku pro získání skutečných obchodních výsledků.
Co stojí za nápadem zahájení tohoto webináře?
Neustále hledáme nové způsoby, jak vzdělávat inzerenty a pomáhat jim získat skutečné obchodní výsledky. Náš tým a naši partneři ve společnosti Taboola mají s nativní reklamou hodně zkušeností a ví, jak z ní vytěžit maximum. Velmi rádi se podělíme o své zkušenosti praktickým způsobem s nejlepšími postupy, případovými studiemi a prohlídkou naší platformy. Na konci webináře se budou účastníci moct zeptat na jakékoliv otázky.
Co z toho inzerenti získají?
Tento webinář se bude podrobně zabývat nejlepšími postupy a triky předních hráčů na platformě Taboola k oslovení nových spotřebitelů pomocí okamžiků objevení produktů, zvážení motivů a doručení konverzí, které překonávají stávají návratnost investice do reklamy. Je to jedinečná příležitost pro inzerenty, která jim umožní získat praktické znalosti o tom, jak přeměnit jakékoliv obsahové aktivum na relevantní zážitek z reklamy a masově oslovit čtenáře pomocí předních poskytovatelů obsahu společnosti Project Agora v České republice i mezinárodně.
To zní skvěle. A kdy začne první webinář?
Začínáme ve středu 30. září ve 14.00. Vedoucí globálního výzkumu a pochopení ve společnosti Rachel Zalta se podělí o průzkum založený na nejlepších postupech. Senior manažer technických účtů ve společnosti Project Agora Leonidas Ropokis vezme účastníky na praktickou a osobní prohlídku a odpoví na všechny otázky ohledně toho, jak podpořit prodeje pomocí nativní reklamy. Těšíme se na vás!
Pospěšte si a zarezervujte si své místo
Text je placenou propagací společnosti Project Agora