Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Projekt AquaBabes od Aquily znovu ožije s Brainz

Marketingový koncept se vrací po dvou letech. Nově nabídne pohled na celou tvorbu songů.

Marketingový projekt AquaBabes značky Aquila z portfolia Karlovarských minerálních vod znovu ožije. Koncept uměle vytvořené skupiny mladých zpěvaček dostala nově na starost digitální agentura Brainz. Ta chystá zásadní změny, hlavní část nové komunikace se plánuje na letošní jaro a léto. AquaBabes existovaly v letech 2014 až 2017 péčí agentury Arnold Milano. Každou sezónu vydávaly nový, původní song s videoklipem, na Facebooku i YouTube postupně získaly desetitisíce fanoušků, miliony zhlédnutí a na nejpopulárnějším videowebu světa patřily mezi nejoblíbenější reklamy.

„Letos jsme od Aquily dostali možnost začít s projektem úplně odznova. Značka AquaBabes prošla restartem. Nové AquaBabes jsou syntézou nezávislého přístupu, autentické tvorby a čistého talentu,“ říká zatím bez dalších detailů Štěpán Kleník, spolumajitel Brainz, a slibuje „velké překvapení“. Kleník je sám také aktivním hudebníkem, působí v pražské formaci Sklenik. „Abychom ale dokázali oslovit a zaujmout stále náročnější cílové publikum, snažíme se projekt i jeho formu posouvat dál,“ doplňuje Eva Straškrábová, brand manažerka Aquily. AquaBabes podle ní mají dál odrážet hodnoty značky, jimiž jsou čistota a přirozenost, a být proto autentické.

Nová formace AquaBabes vznikla opět výběrem dívek, které se hraní na hudební nástroj nebo zpěvu věnují odmala a svou zálibou žijí. Brainz navíc prostřednictvím časosběrného seriálu budou zaznamenávat celý průběh vzniku hudebního materiálu. Od setkání dívek přes jamování, psaní textů a skládání písniček až po finální postprodukci.

„AquaBabes už nejsou kapelou. Jsou platformou, která poskytuje talentovaným holkám, které hudbou žijí, všechno pro to, aby mohly tvořit. Spíš než o členky formace se tentokrát jedná o individuální umělkyně, které spolu tvoří na bázi featuringu. Každá z holek se na tvorbě podílí a dodává celku vlastní, originální esenci. A právě kombinace těchto autentických přístupů dává vzniknout neotřelému obsahu. Celý projekt je o propojování, podpoře talentu a energii, díky které vzniká něco jedinečného,” věří Jakub Smoljak, kreativní stratég Brainz.

Brainz budou mít na starosti kreativu, strategii, vývoj nového webu, správu sociálních sítí a současně bude řídit hudební produkci i videoprodukci vztahující se k tvorbě AquaBabes.