
Značka Tous se vrací s novou brand identitou zaměřenou na hravou energičnost a kreativitu sebevyjádření. Spolu s identitou značky se proměnily samotné šperky. K minimalistické klasice se přidaly maxi výrazné kolekce nejrůznějších barev i tvarů. Symbol medvídka zůstává, nově v trojrozměrném pojetí. Foto: Tous
Španělská značka Tous si pro své PR a marketingové aktivity zvolila agenturu Promolab, která bude mít na starosti především digitální rozvoj této značky na českém a slovenském trhu, od ledna se tak zaměřuje na sociální sítě, influencer marketing a public relations. Značka Tous si Česko a Slovensko globálně vybrala jako první zemi pro strategický rozvoj za současné absence kamenných obchodů. Všech svých 12 kamenných butiků značka Tous před třemi lety uzavřela.
„Naším úkolem bude komplexní digitální marketing. Cílem je se soustředit na představení obnovené značky Tous českým i slovenským zákazníkům především za pomoci online marketingových nástrojů,“ uvedla šéfka agentury Evgenia Klochay. „Naším hlavním cílem je stát se jednou z nejžádanějších značek šperků na trhu,“ doplnila Magdalena Siegal, manažerka marketingu a komunikace značky Tous.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí
