Agentura Promoteri.eu změnila kompletně svou grafickou identitu. Proměna se týká všech vizuálních prvků od loga přes internetové stránky až po tiskopisy a propagační materiály. Změna má podle zástupců agentury odrážet postavení na trhu s promotéry, hosteskami, merchandisingem a sales promotion, které Promoteri.eu nabízí pod jednou značkou. Hlavním cílem bylo omlazení grafické identity a srozumitelnost komunikace.
Logo agentury se proměnilo poprvé od vzniku agentury. „Vévodí mu postavičky charakterizující příslušnost k poskytování služeb založených na lidech a týmech. Žlutá barva symbolizuje pozitivní dynamickou pohybovou energii, která vystupuje ven. Modrá je potom zárukou jistoty, serióznosti a má zdůraznit kvalitu služeb a produktů,“ tvrdí Promoteri.eu.
V souvislosti se změnou image společnosti byla rovněž spuštěna její nová internetová prezentace. „Hodně sil jsme věnovali novému způsobu zobrazení poptávky po vybraných pracovnících na dané akce a také systému, přes který se nám hlásí noví lidé,“ tvrdí chief executive officer agentury Vít Krčmář. Na web podle něj přichází v současnosti už devět procent návštěvníků z mobilních zařízení, proto je nastaven tak, aby se konkrétnímu zařízení přizpůsobil.