Celkem 33 českých odborníků na klíčové oblasti e-commerce provedou v 28 lekcích všemi zákoutími obchodování v internetovém prostředí, a to v tempu, které si každý student nastaví zcela sám. Komplexní struktura Digisemestru Online se zaměří také na výkonnostní marketing, strategii a branding. Zároveň kurz studenty provede aktuální situací v rámci české a slovenské e-commerce scény. „Každá lekce obsahuje nezbytnou teorii i ve formě videí k dané problematice. Součástí některých bloků jsou také testy, díky nimž si studenti hned ověří, jak probíranému tématu rozumí,“ říká k Digisemestru Online Jindřich Fáborský.
Výkonnostní marketing až na prvním místě
Správné pochopení a nastavení výkonnostního marketingu je pro fungování e-shopu klíčové. Proto podstatnou část kurzu tvoří lekce věnované správnému nastavení PPC reklamy ve vyhledávání, zbožovým srovnávačům a samozřejmě placené reklamě na Facebooku. Lekce obsahují jak nezbytnou teorii, tak i konkrétní ukázky práce s reklamními systémy.
Analytika a optimalizace
Jakékoli rozhodování se dělá velmi těžko bez funkční a správně nastavené analytiky. Speciální péče tedy byla věnovaná lekcím o interpretaci čísel z Google Analytics, postupu nastavení Google Tag Manageru, atribucím ale i A/B testování. Lektoři ukáží, jak správně měřit nejen výkonnostní kanály, ale také brandové kampaně.
Expanze na zahraniční trhy
Pokud máte ambice jít s e-shopem přes hranice, musíte jej mít optimalizovaný i pro zahraniční trhy, rozumět chování zákazníků a znát základní legislativu. K zasvěcení poslouží dvě případové studie. Neméně důležitá je také orientace v legislativě, proto kurz obsáhne právo pro e-shopy a startupy se zaměřením na tvorbu obchodních podmínek a používáním autorských děl, ochranou vlastní značky, GDPR a dalšími strašáky pro všechny neprávníky. Eshopistům s expanzivními choutkami kurz zároveň poradí, na které trhy se zaměřit, kudy komunikovat a co dělat, když zahraničí nefunguje podle představ.
Mezi experty, kteří se dělí o své know-how a dlouholeté zkušenosti, jsou například Jan Kvasnička, Radek Hudák, Pavel Ungr, Robert Štípek, Eliška Vyhnánková, Honza Bartoš a mnoho dalších.
Digisemestr Online je pravidelně doplňován, aby studenti vždy získali aktuální informace a znalosti. Současně mají k dispozici také přístup k mnoha přednáškám z Reshoperu a Marketing Festivalu. Jde například o oceňovanou festivalovou přednášku jednoho z nejuznávanějších online marketérů světa Avinashe Kaushika z roku 2014, v níž představil model STDC (see-think-do-care).
Více informací o Digisemestru Online
Text je placenou propagací společnosti Marketing Festival