Český výrobce čajového energy drinku Samurai Shot začal v oblasti PR a marketingu spolupracovat s externistkou Lindou Antony. Ta v minulosti pracovala v muzem voskových figurín Grévin Prague jako ředitelka komunikace, zkušenosti má i z agenturního prostředí - působila v Havas PR nebo Ogilvy PR. Před deseti lety dělala brand manažerku v magazínu Glanc.
„Bude se starat zejména o mediální komunikaci, ale částečně také o marketingové aktivity Samurai Shot, které v poslední době rostou a naše síly na ně nestačí. V příštím roce plánujeme i řadu novinek, zejména v oblasti marketingu, ale i obchodu,“ říká k novému zapojení Lindy Antony Jaromír Horák, jeden z majitelů značky Samurai Shot, která je na trhu dva roky.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval