Majitel Seznamu Ivo Lukačovič prohlásil, že jeho online televize Stream.cz dosud byla „obrovská černá díra na peníze“ a teprve teď „se konečně přehoupla z dlouhotrvající, chronické ztrátovosti a začala generovat minimální zisk“. Říká to poté, co Stream.cz opustila dvojice ZáhořKuchynka, jež staví konkurenční projekt pro Mall Group. „Některé formáty čistě internetová televize nemůže uživit,“ tvrdí Lukačovič. Stream.cz s novými šéfy ohlásil novou vlnu seriálů pro mainstream.

Prorok na ministerstvu průmyslu a obchodu

Bývalý mluvčí Fischerovy vlády zamířil za ministrem Janem Mládkem, povede marketing.

Roman Prorok při setkání s viceprezidentem USA Joe Bidenem v říjnu 2009. Foto: Michal Růžička / Mafra / Profimedia.cz

Roman Prorok při setkání s viceprezidentem USA Joe Bidenem v říjnu 2009. Foto: Michal Růžička / Mafra / Profimedia.cz

Novým ředitelem odboru komunikace a marketingu Ministerstva průmyslu a obchodu ČR byl k 1. prosinci jmenován Roman Prorok, který od září pracoval jako externí mediální poradce šéfa tohoto rezortu, ministra Jana Mládka. Prorok tak už podruhé střídá Milana Smutného, místo něhož nastoupil loni v dubnu jako ombudsman do bazaru AAA Auto. Smutný odtamtud zamířil právě na ministerstvo průmyslu a obchodu do funkce marketingového šéfa, kde působil do září roku 2014. 

Prorok je původním povoláním fotograf, poté působil jako novinář, kdy prošel několika redakcemi od okresních novin přes krajskou redakci ČTK v Ústí nad Labem do centrály ČTK v Praze. Sedm let pracoval v České televizi, krátce dělal vedoucího redaktora v už neexistujícím titulu České slovo. V roce 2003 se stal mluvčím a mediálním poradcem Českého statistického úřadu, jehož tehdejšího předsedu Jana Fischera následoval v roce 2009 do jeho překlenovací úřednické vlády kde byl mluvčím kabinetu a ředitelem tiskového odboru Úřadu vlády ČR. V letošním roce neúspěšně kandidoval do Rady České televize.