Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Prouza vyměnil BlaBlaCar za dopravce FlixBus

Pavel Prouza

Pavel Prouza

Marketér Pavel Prouza, který donedávna řídil tuzemskou pobočku francouzské platformy pro sdílenou přepravu BlaBlaCar, se posunul k jiné značce v oboru. Od května působí jako ředitel německé dopravní platformy FlixBus pro Česko a Slovensko. Pro BlaBlaCar Prouza pracoval necelé dva roky, od září 2015 do letošního dubna. Dělal v agentuře Socialbakers, předtím se v agentuře Mustard staral o social přední české značky Škoda Auto.

FlixBus vznikl v roce 2013, s přeshraničními linkami z Prahy začal v roce 2014, letos od 17. srpna pak vstoupí na trh vnitrostátní dopravy. Jízdenky po Česku nabídne za ceny od 49 Kč, cílem podniku přitom je vytvořit nejhustší síť autobusových linek v republice. FlixBus funguje jako platforma pro propagaci a admistraci, jízdy v Česku zajišťuje firma Umbrella Coach & Buses Zdeňka Kožíška, za kterou vystupuje Pavel Steiner.