Britský poskytovatel půjček Provident Financial vyhlásil vítěze svého mediálního tendru pro český trh. Na plánování a nákup médií si opět vybral agenturu Dentsu X, s níž spolupracoval posledních 10 let. Agentura se tak bude o média skupiny starat na tuzemském trhu další tři roky. Bude zajišťovat strategie v tradičních médiích, mediální nákup i kvantitativní a kvalitativní vyhodnocování mediální komunikace. Další kampaně se zaměří na kreditní karty, online půjčky či spotřebitelské financování aut.
„Za pětadvacetiletou historii Providentu na českém trhu nás s Dentsu pojí jedno z našich nejdéle trvajících obchodních partnerství. V posledních letech plných nečekaných změn nám byli maximální a flexibilní oporou, i díky skvělé znalosti našeho byznysu. Nebylo tak velkým překvapením, že se stali jednoznačným vítězem tendru,“ uvedla Vladimíra Vagenknecht, head of brand and customer acquisition and retention Providentu.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
